Pozycjonowanie lokalne – zainwestuj w swój biznes

pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to szansa na pozyskanie klientów znajdujących się w obszarze ich działalności. Pozwala zatem rozwinąć biznes poprzez zwiększenie sprzedaży produktów i usług. Jak w takim razie prawidłowo opracować strategię? 

Rozwój urządzeń mobilnych przyczynił się do coraz częstszego wyszukiwania produktów oraz usług odnoszących się do konkretnej lokalizacji. Dodatkowo zastosowanie w nich GPS sprawiło, że możemy dokładnie poznać swoje położenie oraz firmy i usługi znajdujące się w pobliżu.

W okolicy zwykle istnieje kilka firm oferujących podobne, jak nie te same usługi. Ważnym elementem prowadzenia działalności jest wyróżnienie się na tle konkurencji, zarówno w marketingu tradycyjnym, jak i tym online. W przypadku tych drugich kluczem do sukcesu jest zadbanie o elementy mogące powiązać lokalizację strony internetowej z wynikami wyszukiwania.  Jak to zrobić?

Google Moja Firma

Wpisując różne zapytania produktowe w wyszukiwarkę Google często spotykamy się z wizytówkami firm. Warto je założyć nie tylko ze względu na ich widoczność w mapach, ale także podanie danych adresowych, które powiążą stronę internetową z lokalizacją odpowiadającą zapytaniom użytkowników wyszukiwarki.

Z pewnością szukając jakiegoś produktu sprawdzasz jego opinie, zgadza się? Google Moja Firma oferuje możliwość ich napisania, zatem pozwala na budowanie zaufania użytkowników poprzez rzetelne opinie Twoich poprzednich klientów. Wizytówki w ostatnim czasie mocno się rozwinęły i oferują kilka nowych funkcji, jak choćby wpisy, w których można przedstawić pokrótce ofertę firmy, czy aktualne promocje. To bardzo szybki sposób na przekazanie również nowości. To wszystko bez wchodzenia bezpośrednio na stronę.

Wizytówki NAP

NAP to skrót z języka angielskiego oznaczający Name Adress Phone, czyli podstawowe informacje o firmie. Wizytówki zawierają w sobie takie dane, jak nazwa firmy, adres oraz numer telefonu. Dodanie do nich swojej firmy pomaga wyszukiwarce Google w lokalizacji danego przedsiębiorstwa. Oczywiście dane muszą zgadzać się z tymi na stronie.

Zdarza się, że użytkownicy Internetu szukają usług na takich właśnie stronach. Doskonałym przykładem jest Panorama Firm, z której korzysta bardzo dużo osób. Dzięki temu oprócz działań pozycjonowania lokalnego zyskuje się dodatkową reklamę.

Jeżeli chcesz wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji działającej w okolicy możesz skorzystać z naszej usługi pozycjonowania lokalnego. W skład oferty wchodzi optymalizacja wizytówki Google Moja Firma, zdobywanie linków z regionalnych serwisów, wizytówki NAP oraz audyt strony.