Pozycjonowanie stron Słupsk Gdynia Gdańsk – SEO

Pozycjonowanie stron internetowych

Prowadzisz własny biznes i zmagasz się z problemem dotarcia do klientów? – Jesteś tu z właściwego powodu. Pomagamy pozyskiwać nowych klientów!

Pozycjonowanie stron ma na celu ułatwienie potencjalnym klientom trafienie na konkretną ofertę. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na rynku polskim oraz zagranicznym wiemy, jak skuteczne pomóc Ci w prowadzeniu biznesu. Nasze działania nastawione są na efektaby wypromować Twoją witrynę analizujemy konkurencję i jej strategię działania, badamy rynek, przygotowujemy raporty, każdego dnia śledzimy zmiany zachodzące w wyszukiwarce Google.

Widoczność strony www można zwiększać zarówno poprzez lokalne działania (związane z lokalizacją biznesu), jak i ogólnokrajowe.

W przypadku lokalnego pozycjonowania potrzebny budżet jest znacznie mniejszy niż w przypadku pozyskiwania w ten sposób klientów z całej Polski. Dlatego nawet najmniejsza firma może podjąć takie działania. Doskonałym przykładem jest „elektryk Słupsk”, czy „transport międzynarodowy Gdynia”.

Zapewniamy przejrzyste i transparentne zasady współpracy. Płacisz za konkretną pracę i konkretne efekty. Na każdym etapie współpracy służymy całą naszą wiedzą i zdobytym doświadczeniem.

W pierwszym etapie współpracy skupiamy działania na optymalizacji kodu strony internetowej www, a także stworzeniu zaleceń mających na celu dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Profesjonalny linkbuilding zastosowany w kolejnym etapie pozwoli na zbudowanie autorytetu strony, który jest niezbędny do wyświetlania się stron www w wyszukiwarce Google.

Dzięki rozpoznawalności w sieci możesz stać się liderem i rozwijać swój biznes, tworzyć własną markę i zdobywać przy tym kolejnych Klientów.

Promocja serwisu w wynikach organicznych może przynieść wiele korzyści dla Twojego biznesu.

Korzyści pozycjonowania stron

Dotarcie do potencjalnych klientów, wzrost sprzedaży

Świadomość klientów na temat danej usługi, produktu może być różna. Odpowiedni dobór słów kluczowych zapewni, że oferta serwisu będzie docierać do szerokiej grupy klientów. Zdobycie większej ilości użytkowników na stronie wiąże się z większą ilością zapytań, co bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży produktów i usług.

Zwiększenie rozpoznawalności i budowanie zaufania do marki

Konkurencja w każdej branży jest duża, co wymaga od firm działań mających na celu zwiększenia ich rozpoznawalności przez klientów. Strona często pojawiająca się w wynikach wyszukiwania, prowadzi do zwiększenia obcowania z marką oraz jej zapamiętania. Zwłaszcza, w przypadku pozycjonowania lokalnego Użytkownicy, którzy kojarzą markę, a dodatkowo znajdują to, czego szukają, mają większe zaufanie, dzięki czemu mogą decydować się częściej na skorzystanie z Twojej oferty.

Zdobycie przewagi nad konkurencją z branży

Bądź zawsze o krok dalej przed Twoją konkurencją. Pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko wzrost sprzedaży czy zwiększenie rozpoznawalności marki, ale również możliwość wyprzedzenia konkurencji. Jest to niezwykle istotne w dzisiejszej walce o klienta. Im więcej produktów/usług wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym większa szansa na pozyskania klienta w odróżnieniu od konkurencji.

Jeżeli interesuje Cię rozwinięcie swojego biznesu i chcesz zyskać przewagę nad konkurencją, zapoznaj się z naszym z procesem pozycjonowania stron internetowych i skontaktuj się z nami!

Analiza

Analiza widoczności strony oraz jej konkurencji

Strategia

Przygotowanie planu pozycjonowania strony oraz efektywnych słów kluczowych

Audyt i Optymalizacja

Stworzenie zaleceń poprawek na stronie pod kątem wyszukiwarki Google

Linkowanie

Pozyskiwanie linków do strony

Raportowanie

Comiesięczne raportowanie ruchu oraz pozycji słów kluczowych, a taże działań, jakie były wykonywane w ramach pozycjonowania strony www

Przykłady efektów naszych klientów ze Słupska, Gdyni oraz Gdańska

P.H.U. ELMER Słupsk

Cel: zwiększenie ruchu na stronie Budżet: 600 zł/mc Rozpoczęcie działań: 04.2017  

Dowiedz się więcej...

Firma transportowa z Gdyni

Cel: zwiększenie ruchu na stronie, zwiększenie ilości zapytań ofertowych Budżet: 1000 zł/mc

Dowiedz się więcej...

Najczęściej zadawane pytania

Czym SEO różni się od pozycjonowania?

SEO (z ang. Search Engine Optimization) to jak mówi samo tłumaczenie, dostosowanie strony do wymogów wyszukiwarki Google. Pozycjonowanie strony internetowej to proces zdobycia widoczności w wyszukwiarce, na którego składa się SEO. W skład pozycjonowania wchodzi Link Building, czyli zdobywanie linków do strony internetowej.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony www?

Wszystko zależy od tego jaki jest cel i na jakim etapie jest konkurencja. Przy pozycjonowaniu strony na frazy lokalne na pewno będą to mniejsze kwoty niż przy frazach ogólnokrajowych. Naszą przewagą nad konkurencją jest wyceniania usługi na podstawie konkurencji a nie sztywnych widełek. Budżet, jaki proponujemy jest w naszej ocenie realnym do osiąnięcia zamierzonego celu.

Jak długo muszę czekać na efekty?

Pozycjonowanie stron to złożony i czasochłonny proces. W zależności od budżetu można spodziewać się szybszych i wolniejszych efektów. Na pierwsze efekty działań trzeba czekać od 2 do 3 miesięcy przy założeniu, że dla strony nie były już prowadzone jakieś działania związane ze zwiększeniem jej widoczności w Google.

Czy pozycjonowanie lokalne ma sens?

Oczywiście! Jeżeli świadczone usługi wykonywane są lokalnie, jak najbardziej słowa kluczowe z dopiskiem miejscowości mają sens. Dzięki temu ruch na stronie będzie wartościowy co wiąże się ze zwiększeniem zapytań o produkt/usługę na stronie.

Gdzie mogę umówić się na spotkanie?

Spotkanie w sprawie pozycjonowania strony może odbyć się osobiście w miastach Słupsk, Gdynia, Gdańsk, Sopot (Trójmiasto), jak i poprzez telefon, czy Skype.

Dostępny jest również dojazd do klienta do innej miejscowości.

Korzystam już z usługi pozycjonowania strony jednak nie mam efektów. Co w takiej sytuacji zrobić?

Jeżeli wystąpi taka sytuacja, warto umówić się na konsultacje SEO. Pomożemy zweryfikować działania, które prowadzone są dla danej strony.

widoczność w google

Jak sprawdzić widoczność strony w Google?

Widoczność strony interentowej można sprawdzić zarówno za pomocą narzędzi zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Te drugie, to podłączone narzędzia analityczne, jak Google Analytics (GA), czy Google

WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY


Skontaktuj się!